0930.

Besiktade bilen idag, gick kanon. Därefter långt veterinärbesök med drogad hund med öroninflammation och sen kebablunch. Därefter lång och dryg väntan på att få hämta grävmaskin, somnade en stund i bilen också hähä.
Hem och tv, iväg för bärplockning där jag fick sköta barnvagnsknuffande och hundskötande istället för plockande, passade mig utmärkt. Hem och äta middag och kosa bäs.
Tömde nyss min baby, såg att storebror visst lånat den vilket jag glömt typ. Vad som fanns där ser ni nedan, finfint!

Annonsen är för övrigt uppe, såg den förut idag efter att jag skrämt igång internet via ice.nets kundservice. Lär få fet telefonräkning nästa månad, 10-15 minuter på 077-nummer hurra. Ser bra ut i alla fall, ingen som svarat än dock buhu. Håller tummarna. Ni också!



Kommentarer

Funderingar?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Where to find you:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0